Przejdź do treści
Newsletter

internetowe transmisje na żywo audio-video



 

Autoryzowani dystrybutorzy bramek MyFon.pl:

Action S.A. Sklep z autoryzowanymi dystrybutorami
Strona główna » FAQ » 1. Najczęściej spotykane problemy w MyFon.pl » Co zrobić, gdy dzwonisz na swój numer telefonu MyFon i masz sygnał, a Twój telefon nie dzwoni.

Co zrobić, gdy dzwonisz na swój numer telefonu MyFon i masz sygnał, a Twój telefon nie dzwoni.

  • 1. Zaloguj się na swoją bramkę VoIP. Następnie kliknij na "Admin Login", aby zalogować się jako administrator.


  • 2. Kliknij na "(switch to advanced view)".


  • 3. Kliknij na "Regional"


  • 4. Przewiń wyświetloną stronę do momentu oznaczonego na rysunku zmieszczonym poniżej:


  • 5. Zmień wartości "Ring Waveform" i "Ring Voltage" na następujące:
  • Ring Waveform: Trapezoid
  • Ring Voltage: 90


Po wprowadzonych zmianach przewiń stronę na sam dół i kliknij "Save Settings".





» powrót
 
My Fon - Strona główna
Pozycjonowanie Setia.pl