Przejdź do treści
Newsletter

internetowe transmisje na żywo audio-video



 

Autoryzowani dystrybutorzy bramek MyFon.pl:

Action S.A. Sklep z autoryzowanymi dystrybutorami
Strona główna » FAQ » 1. Najczęściej spotykane problemy w MyFon.pl » Nie można się do mnie dodzwonić lub nie słychać osoby do mnie dzwoniącej - Xlite 1

Nie można się do mnie dodzwonić lub nie słychać osoby do mnie dzwoniącej - Xlite 1

  • ► Rozwiązanie problemu z Nat'em - Domain oraz Reregister Every


  • KROK1

Wchodzimy do opcji edycji swojego konta w programie X-Lite klikając pierwszy z trzech klawiszy u góry programu.
Następnie wybieramy z listy opcję "Sip Account Setting..."








  • KROK2

W polu "Enabled" zaznaczamy 'ptaszkiem' swoje konto. Następnie klikamy przycisk "Properties..."










  • KROK3

W zakładce "Account" zmieniamy wpis sip.myfon.pl na adres IP:
1 Domain: 81.219.223.10

Następnie zatwierdzamy zmiany klikając przycisk "Zastosuj".









  • KROK4

Przechodzimy do zakładki "Advanced".  Wpisujemy:
2 Reregister Every: 60

Następnie zatwierdzamy zmiany klikając przycisk "Zastosuj".




» powrót
 
My Fon - Strona główna
Pozycjonowanie Setia.pl