Przejdź do treści
Newsletter

internetowe transmisje na żywo audio-video



 

Autoryzowani dystrybutorzy bramek MyFon.pl:

Action S.A. Sklep z autoryzowanymi dystrybutorami
Strona główna » FAQ » 1. Najczęściej spotykane problemy w MyFon.pl » Podczas próby doładowania konta przez PRZELEWY24 mój bank był w tym czasie nieaktywny. W jaki sposób mogę dokończyć procedurę doładowania konta?

Podczas próby doładowania konta przez PRZELEWY24 mój bank był w tym czasie nieaktywny. W jaki sposób mogę dokończyć procedurę doładowania konta?

Aby dokończyć procedurę doładowania swojego konta należy przelać pieniądze bezpośrednio na konto firmy MyFon.pl podając w tytule przelewu numer PROFORMY.
Podczas próby doładowania konta, faktura PROFORMA jest automatycznie wysyłana na e'mail podany podczas zakładania swojego konta w MyFon.pl. Z tej faktury można odczytać wszystkie dane potrzebne do dokończenia procedury doładowania konta.  

Jeżeli jednak nie chcesz doładowywać konta przez zwykły przelew tylko przez serwis PRZELEWY24, upewnij się, że w tym czasie Twój bank jest aktywny oraz czy jest obsługiwany przez serwis PRZELEWY24, następnie zaloguj się na swoje konto i przystąp do procedury doładowania konta jeszcze raz.

Nie martw się o to, że poprzednia faktura nie została opłacona! To jest tylko faktura PROFORMA i nie trzeba jej opłacać!


» powrót
 
My Fon - Strona główna
Pozycjonowanie Setia.pl