Strona główna
» FAQ
» 1. Najczęściej spotykane problemy w MyFon.pl
» Podczas próby doładowania konta przez PRZELEWY24 mój bank był w tym czasie nieaktywny. W jaki sposób mogę dokończyć procedurę doładowania konta?
Podczas próby doładowania konta przez PRZELEWY24 mój bank był w tym czasie nieaktywny. W jaki sposób mogę dokończyć procedurę doładowania konta?
Aby dokończyć procedurę doładowania swojego konta należy przelać pieniądze bezpośrednio na konto firmy MyFon.pl podając w tytule przelewu numer PROFORMY.
Podczas próby doładowania konta, faktura PROFORMA jest automatycznie wysyłana na e'mail podany podczas zakładania swojego konta w MyFon.pl. Z tej faktury można odczytać wszystkie dane potrzebne do dokończenia procedury doładowania konta.
Jeżeli jednak nie chcesz doładowywać konta przez zwykły przelew tylko przez serwis PRZELEWY24, upewnij się, że w tym czasie Twój bank jest aktywny oraz czy jest obsługiwany przez serwis PRZELEWY24, następnie zaloguj się na swoje konto i przystąp do procedury doładowania konta jeszcze raz.
Nie martw się o to, że poprzednia faktura nie została opłacona! To jest tylko faktura PROFORMA i nie trzeba jej opłacać!
» powrót