Przejdź do treści
Newsletter

internetowe transmisje na żywo audio-video



 

Autoryzowani dystrybutorzy bramek MyFon.pl:

Action S.A. Sklep z autoryzowanymi dystrybutorami
Strona główna » FAQ » 1. Najczęściej spotykane problemy w MyFon.pl » Podczas rozmowy zanika głos

Podczas rozmowy zanika głos

Najlepiej podczas wykonywania rozmowy przez telefon proszę u siebie na komputerze wykonać następujące czynności:

Kliknąć:

start

Następnie:

uruchom

Otworzy się nowe okno w którym należy wpisać "cmd"

uruchom2
















Po zatwierdzeniu przyciskiem "ok" wyskoczy kolejne okno w którym wpisujemy: ping sip.myfon.pl -t
Zamiast adresu: "sip.myfon.pl" można wpisać adres jakiejkolwiek strony internetowej.

ping

Po wciśnięciu klawisza "enter" zacznie się "ping-owanie" (sprawdzanie jakości) naszego połączenia z internetem.

Najlepiej by "ping" wyglądał tak:

ping_dobry

Jeśli "ping" będzie wyglądał mniej więcej tak jak na przykladzie poniżej.

ping_zly

Oznacza to iż nasze połączenie z internetem ulega przerwaniu na pewien okres czasu (ponad 999ms).
Obrazuje to napis: "Upłynął limit czasu żądania".
Pociąga to za sobą zrywanie się połączenia głosowego w telefonie.
Obniżenie jakości połączenia można już odczuć gdy "czas" zaczyna zbliżać się do wartości: "300ms".
Taki problem należy rozwiązywać ze swoim dostawcą internetu.


» powrót
 
My Fon - Strona główna
Pozycjonowanie Setia.pl