Przejdź do treści
Newsletter

internetowe transmisje na żywo audio-video



 

Autoryzowani dystrybutorzy bramek MyFon.pl:

Action S.A. Sklep z autoryzowanymi dystrybutorami
Strona główna » FAQ » 1. Najczęściej spotykane problemy w MyFon.pl » Linksys IVR - Interaktywane Menu Głosowe - Spis komend

Linksys IVR - Interaktywane Menu Głosowe - Spis komend

  • ► IVR (Interactive Voice Response)

Rozwiązanie stosowane w urządzeniach VoIP oferowanych przez firmę Linksys. Daje nam możliwość dostępu do  opcji konfiguracyjnych  jak również do ich zmiany za pomocą klawiszy telefonu.






IVR Nazwa

IVR opcja

Parametry

Opis

Wejście do menu IVR

****

brak

Zignoruj inne tony dopóki nie usłyszysz "Sipura configuration menu. Please enter the option followed by the pound key or hang-up to exit."
„Sipura menu konfiguracyjne. Wprowadzoną opcje potwierdź klawiszem '#' albo rozłącz się, aby zakończyć”

Wyjście z menu IVR

3948

brak


Sprawdź DHCP

100

brak

IVR zakomunikuje czy DHCP jest enabled- włączone albo disabled - wyłączone

Włącz/Wyłącz DHCP

101

Wprowadź „1” aby włączyć

Wprowadź „0” aby wyłączyć

Wymagane hasło

Sprawdź adres IP

110

brak

IVR zakomunikuje jaki jest adres IP urządzenia

Ustaw Statyczny Adres IP

111

Wprowadź Adres IP używając cyfr z klawiatury telefonu. Użyj „*” zamiast kropki

DHCP musi być „Disabled” - wyłączone inaczej otrzymasz komunikat „Invalid Option” - nieprawidłowa opcja. Wymagane hasło

Sprawdź Maskę Podsieci

120

brak

IVR zakomunikuje jaka jest Maska Podsieci urządzenia

Ustaw Maskę Podsieci

121

Wprowadź Maskę Podsieci używając cyfr z klawiatury telefonu. Użyj „*” zamiast kropki

DHCP musi być „Disabled” - wyłączone inaczej otrzymasz komunikat „Invalid Option” - nieprawidłowa opcja. Wymagane hasło

Sprawdź Bramę Domyślną

130

brak

IVR zakomunikuje jaka jest Brama Domyślna urządzenia

Ustaw Bramę Domyślną

131

Wprowadź Bramę Domyślną używając cyfr z klawiatury telefonu. Użyj „*” zamiast kropki

DHCP musi być „Disabled” - wyłączone inaczej otrzymasz komunikat „Invalid Option” - nieprawidłowa opcja. Wymagane hasło

Sprawdź MAC Adres

140

brak

IVR zakomunikuje jaki jest MAC Adres urządzenia

Sprawdź Wersję Oprogramowania

150

brak

IVR zakomunikuje jaka jest Wersja Oprogramowania urządzenia

Sprawdź Preferowany Serwer DNS

160

brak

IVR zakomunikuje jaki jest Preferowany Serwer DNS urządzenia

Ustaw Preferowany Serwer DNS

161

Wprowadź Preferowany Serwer DNS używając cyfr z klawiatury telefonu. Użyj „*” zamiast kropki

Wymagane hasło

Sprawdź Web Serwer Port urządzenia

170

brak

IVR zakomunikuje jaki jest Web Serwer Port urządzenia. Domyślny port to 80

Włącz/Wyłącz Web Serwer – dostęp do konfiguracji przez przeglądarkę urządzenia

7932

Wprowadź „1” aby włączyć

Wprowadź „0” aby wyłączyć

Wymagane hasło

Zrestartuj urządzenie

732668

brak

Po komunikacie „Option Successful” - opcja przyjęta, rozłącz się. Urządzenie zrestartuje się automatycznie.

Reset do ustawień fabrycznych użytkownika

877778

Wprowadź „1” aby potwierdzić. Wprowadź „*”, aby przerwać

Po potwierdzeniu i komunikacie „Option Successful” - opcja przyjęta, rozłącz się. Urządzanie zrestartuje się i wszystkie parametry wrócą do domyślnych ustawień.

Reset do ustawień fabrycznych

73738

Wprowadź „1” aby potwierdzić. Wprowadź „*”, aby przerwać

Po potwierdzeniu i komunikacie „Option Successful” - opcja przyjęta, rozłącz się. Urządzanie zrestartuje się i wszystkie parametry wrócą do domyślnych ustawień.



» powrót
 
My Fon - Strona główna
Pozycjonowanie Setia.pl