- ► Test oraz restart bramki Linksys
Przeprowadź kolejne testy wg poniższej instrukcji, aż Twój problem zostanie rozwiązany.
Upewnij
się, że telefon jest podłączony do bramki. Powinieneś korzystać z Port 2
tylko wtedy, gdy posiadasz więcej niż jedno konto usługodawcy VOIP.
Upewnij
się, że Dioda INTERNET na panelu frontowym świeci się. Jeśli nie świeci
się sprawdź swój router i połączenie z internetem.
Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami by zrestartować swój modem, bramkę, router.
Odłącz swój modem internetowy od zasilania.
Odłącz swój router od zasilania.
Odłącz bramkę od zasilania.
Włącz modem internetowy do zasilania.
Odczekaj 2 minuty i włącz router do zasilania.
Odczekaj 5 minut i podłącz bramkę do zasilania.
Zrestartuj komputer działających z bramką i sprawdź czy połączenie internetowe jest aktywne.
Podnieś słuchawkę. Sygnał wybierania powinien być dostępny.
Ustaw przekierowanie portów na swoim routerze dla bramki na jego adres IP. Odblokowane powinny być porty 5060-5061 (UDP)