Przejdź do treści
Newsletter

internetowe transmisje na żywo audio-video



 

Autoryzowani dystrybutorzy bramek MyFon.pl:

Action S.A. Sklep z autoryzowanymi dystrybutorami
Strona główna » FAQ » 1. Najczęściej spotykane problemy w MyFon.pl » Nie słyszę sygnału wybierania i dioda Phone 1 nie świeci się - Linksys

Nie słyszę sygnału wybierania i dioda Phone 1 nie świeci się - Linksys

  • ► Test oraz restart bramki Linksys


Przeprowadź kolejne testy wg poniższej instrukcji, aż Twój problem zostanie rozwiązany.



  • KROK1

Upewnij się, że telefon jest podłączony do bramki. Powinieneś korzystać z Port 2 tylko wtedy, gdy posiadasz więcej niż jedno konto usługodawcy VOIP.


  • KROK2

Upewnij się, że Dioda INTERNET na panelu frontowym świeci się. Jeśli nie świeci się sprawdź swój router i połączenie z internetem.



  • KROK3

Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami by zrestartować swój modem, bramkę, router.

Odłącz swój modem internetowy od zasilania.
Odłącz swój router od zasilania.
Odłącz bramkę od zasilania.
Włącz modem internetowy do zasilania.
Odczekaj 2 minuty i włącz router do zasilania.
Odczekaj 5 minut i podłącz bramkę do zasilania.
Zrestartuj komputer działających z bramką i sprawdź czy połączenie internetowe jest aktywne.
Podnieś słuchawkę. Sygnał wybierania powinien być dostępny.



  • KROK4

Ustaw przekierowanie portów na swoim routerze dla bramki na jego adres IP. Odblokowane powinny być porty 5060-5061 (UDP)



» powrót
 
My Fon - Strona główna
Pozycjonowanie Setia.pl