Przejdź do treści
Newsletter

internetowe transmisje na żywo audio-video



 

Autoryzowani dystrybutorzy bramek MyFon.pl:

Action S.A. Sklep z autoryzowanymi dystrybutorami
Strona główna » FAQ » 1. Najczęściej spotykane problemy w MyFon.pl » Nie można się do mnie dodzwonić lub nie słychać osoby do mnie dzwoniącej - Zyxel 1

Nie można się do mnie dodzwonić lub nie słychać osoby do mnie dzwoniącej - Zyxel 1

  • ► Rozwiązanie problemu z Nat'em - Proxy oraz Czas rejestracji
  • KROK1

Logujemy się do konfiguracji routera z bramką przez przeglądarkę.

-> Instrukcja logowania do konfiguracji routera z bramką Zyxel





  • KROK2

Wybieramy z lewego menu zakładkę "VoIP", a następnie wybieramy zakładkę "SIP".







  • KROK3

Zmieniamy wszystkie wpisy sip.myfon.pl na adres IP
1 81.219.223.10






Klikamy przycisk "Apply", aby potwierdzić zmiany.







  • KROK4

Przechodzimy do ustawień zaawansowanych zakładki VoIP->SIP->Sip Settings klikając przycisk "Advanced Setup"






  • KROK5

Wpisujemy:
2 Expiration Duration: 60
3 Register Re-send timer: 60
4 Session Expires: 60






Klikamy przycisk "Apply" na samym dole strony, aby potwierdzić zmiany.





» powrót
 
My Fon - Strona główna
Pozycjonowanie Setia.pl