Przejdź do treści
Newsletter

internetowe transmisje na żywo audio-video



 

Autoryzowani dystrybutorzy bramek MyFon.pl:

Action S.A. Sklep z autoryzowanymi dystrybutorami
Strona główna » Instrukcje » Linksys PAP2T-EU

Linksys PAP2T-EU


Krótka instalacja bramki VOIP
Linksys PAP2T-EU








Rodzaj połączenia bramki VOIP jest zależny od Twojego dostawcy internetowego. Celem otrzymania informacji czy posiadasz stałe IP, czy też wszystkie dane pobierane są z serwera DHCP, należy skontaktować się z dostawcą internetu.



1. Połączenie bramki VOIP z komputerem w przypadku modelu Linksys PAP2T-EU z urządzeniem do podziału łącza internetowego.

Znajdujacy się w pudełku kabel sieciowy należy podłączyć do urządzenia podziałowego (switch, router, access point). Następnie kabel sieciowy należy podłączyć z urządzenia do podziału łącza (switch, router, access point) do portu ETHERNET (LAN) bramki VOIP.


2. Konfiguracja bramki VOIP Linksys PAP2T-EU


a) Konfiguracja bramki VOIP Linksys PAP2T-EU


  • Ustawienie połączenia z dostawcą internetu poprzez serwer DHCP.

Połącz się z bramką VOIP wybierając numer:
****(cztery gwiazdki)
następnie wpisz:
101#1#1
WAŻNE!
Każdorazowe zapisanie ustawień powinno zakończyć się informacją ”Value Saved”. Jeżeli usłyszysz „Invalid option” należy wprowadzanie danych zacząć od początku.

W celu odsłuchania adresu IP wybierz numer:
****(cztery gwiazdki)
następnie wpisz:
110#

b) Ustawienia połączenia z dostawcą internetu poprzez wprowadzanie maski podsieci, bramy domyślnej oraz adresu IP.


  • Ustawienie połączenia z dostawcą internetu poprzez stały adres  IP
Połącz się z bramką VOIP wybierając numer:
****(cztery gwiazdki)
następnie wpisz:
101#0#1
WAŻNE!
Każdorazowe zapisanie ustawień powinno zakończyć się informacją ”Value Saved”. Jeżeli usłyszysz „Invalid option” należy wprowadzanie danych zacząć od początku.

  • Wprowadzanie maski podsieci.
Połącz się z bramką VOIP wybierając numer:
****(cztery gwiazdki)
następnie wpisz np.
121#255*255*255*0#1
(znak * zastępuje kropkę) gdzie zamiast adresu 255*255*255*0 wprowadź adres maski podsieci dostawcy internetu.
WAŻNE!
Każdorazowe zapisanie ustawień powinno zakończyć się informacją ”Value Saved”. Jeżeli usłyszysz „Invalid option” należy wprowadzanie danych zacząć od początku.

  • Wprowadzanie bramy domyślnej.
Połącz się z bramką VOIP wybierając numer:
****(cztery gwiazdki)
następnie wpisz np.
131#10*0*0*1#1
(znak * zastępuje kropkę) gdzie zamiast adresu 10*0*0*1 wprowadź adres bramy domyślnej dostawcy internetu.
WAŻNE!
Każdorazowe zapisanie ustawień powinno zakończyć się informacją ”Value Saved”. Jeżeli usłyszysz „Invalid option” należy wprowadzanie danych zacząć od początku.

  • Wprowadzanie adresu IP.
Połącz się z bramką VOIP wybierając numer
****(cztery gwiazdki)
następnie wpisz np.
111#10*0*0*7#1
(znak * zastępuje kropkę) gdzie zamiast adresu 10*0*0*7 wprowadź adres dostawcy internetu.
WAŻNE!
Każdorazowe zapisanie ustawień powinno zakończyć się informacją ”Value Saved”. Jeżeli usłyszysz „Invalid option” należy wprowadzanie danych zacząć od początku.

  • Wprowadzanie adresu DNS (podstawowy).
Połącz się z bramka VOIP wybierając numer
****(cztery gwiazdki)
następnie wpisz np.
161#10*0*0*3#1
(znak * zastępuje kropkę) gdzie zamiast adresu 10*0*0*3 wprowadź adres IP dostawcy internetu.
WAŻNE!
Każdorazowe zapisanie ustawień powinno zakończyć się informacją ”Value Saved”. Jeżeli usłyszysz „Invalid option” należy wprowadzanie danych zacząć od początku.

  • W celu odsłuchania adresu IP wybierz numer:
****(cztery gwiazdki)
następnie wpisz:
110#

Możesz już odłożyć słuchawkę
Gratulacje! Twoja bramka jest gotowa do pracy. Zapoznaj się z instrukcją aktywacji.
 
My Fon - Strona główna
Pozycjonowanie Setia.pl